You want to be beautiful on wedding day?

את רוצה להיות יפה ומיוחדת ביום חתונתך?

אנו אעזור לך לבחור את השלמה שתהלום אותך, ותהפוך אותך לנסיכה, אופנתית, צנועה ויפיפייה. אני מזמינה אותך לסטודיו שלי להתרשם ממגוון שמלות כלה צנועות ומחמיאות. לאור ניסיוני הרב בעבודה עם כלות דתיות, יש באמתחתי את הידע והיכולת לתת לכלה הצנועה את ההרגשה שהיא יכולה להיראות מיוחדת ומרשימה.   


בבואך לבחור את שמלת הכלה חשוב לזכור שהיא צריכה להיות לא רק יפה, אלא גם מאוד נוחה ומתאימה לעונה בה נערכת החתונה. עוד באותו עניין, שמלת כלה לא חייבת להיות ארוכה כמעט עד הרצפה. אם את אישה טמירה עם רגליים של דוגמנית או סתם מתחשק לך להשוויץ בקעקוע החדש שלא מזמן עשית. שמלת כלה קצרה תהיה הפתרון האידיאלי עבורך.   

אין ספק ששמלת הכלה חייבת להיות מיוחדת, לרוב המילה מיוחד מתקשרת עם הוצאה כספית לא מבוטלת. בסטודיו שלי תוכלי למצוא שמלות כלה רומנטיות ושמלות כלה צנועות במחירים שווים לכל כיס וללא שום פרשות על האיכות. לא על איכות הבד ולא על התפירה והתאמתה של השמלה. אם את מרגישה את הכובד של הוצאות החתונה ועדיין את רוצה שמלה מכובדת ובמיוחדת במינה, את הגעת אל הכתובת הנכונה. אני ממליצה לך לאסוף את אמך ו\או את חברתך הטובה ובואו אליי לסטודיו בפתח תקווה לבחור לך שמלת כלה.   

בין אם מדובר בשמלת שיפון עם מלמלה או תחרה, מהסטודיו של אנבל בולטוב כל אחת תצא לבושה כמו נסיכה! 

anabel-bolotov-wedding-dress-boho
photo: www.anabell-bolotov.co.il

סטודיו אנבל הינו סטודיו יוצר יחודי לשמלות כלה צנועות בסגנון אגדי ויוצא דופן בנוף הישראלי. כל שמלה הינה יצירת אומנות אשר מעוצבת בשיק, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, עבודת יד מושקעת והבדים האיכותיים ביותר. בסטודיו את יכולה למצוא את שמלת חלומותייך מתוך מבחר רב של שמלות קלילות, רכות, עדינות וכעת גם, הסטודיו גאה להציעה לך קולקציה חדשה וייחודית בסגנון הבוהו שיק!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה